Uutisarkisto

1.10.2021

Tampereen Sähkölaitos-yhtiöiden työsuojeluvaalit 2021

Tampereen Sähkölaitos -yhtiöiden työsuojeluvaalit toimikaudelle 2022-2023 ovat 15.-16.11.2021. jokaisessa yhtiössä ehdokkaat asetetaan erikseen työsuojeluvaltuutetuiksi ja 1. ja 2. varavaltuutetuiksi.

Asiaa hoitaa vaalitoimikunta, joka tiedottaa asiasta mm. yhtiöiden ilmoitustauluilla. Heillä on henkilöstöluettelo vaalikelpoisista työntekijöistä ja toimihenkilöistä ja heiltä saa myös suostumusasiakirjoja ehdokkuuksiin. Vaalitoimikuntaan kuuluvat Kari Manelius VERA, Jarmo Heinimäki VERA, Timo Hakkarainen TSV, Jari Perälä TKS, Veli-Matti Rintala TKS

Ehdokkaiksi haluavien tulee jättää ilmoituksensa Susanna Salmelalle 29.10. klo 12 mennessä. Susanna on Lämpötalon kolmoskerroksessa maanantaisin, keskiviikkoisin ja perjantaisin, muina päivinä etätöissä.

1.7.2021

Kotisivu-uudistus

Webmaster innostui kesähelteillä uudistamaan yhdistyksemme kotisivujen ulkoasua hieman modernimmaksi. Lisää muutoksia tipahtelee hiljalleen. Jatkossakin ajankohtaiset asiat löytyvät helposti tästä etusivulta. Kehitysehdotuksia, sekä jäsenistöämme koskevia uutisaiheita saa lähettää webmasterille jatkossakin.

veli-matti.rintala@sahkolaitos.fi