LIITY JÄSENEKSI !

JHL on yhtä kuin sen jäsenet

Ammattiliitto on enemmän! Ilman ammattiliittoja ja niiden jäseniä ei olisi yhteisiä työelämän pelisääntöjä. Ammattiliitot neuvottelevat, sopivat ja valvovat – tekevät työtä joka päivä sen eteen, että suomalaisessa työelämässä työntekijöitä kohdellaan oikeudenmukaisesti ja kunnioittavasti.

JHL:n ja sen työttömyyskassan jäsenmaksu on vain 1,38 % ansiotulosta. Jäsenmaksu on verotuksessa vähennyskelpoinen. JHL:n kokonaisjäsenmaksulla saat kaikki palvelut ja edut.

www.jhl.fi

JHL:n jäsenedut

JHL tarjoaa sinulle voimaa, tietoa ja tukea. Hyödynnä liiton sinulle tarjoamat palvelut ja edut!

Palveluja jäsenille

Tutustu myös näihin jäsenetuihin:

Oheisesta valikosta pääset tutustumaan kaikkiin jäsenetuihin tarkemmin.

Tarkista etusi myös Omat JHL-sivut -jäsensivuilta, joilta löydät erityiset jäsentarjoukset.
Jäsenedut saat jäsenkorttia näyttämällä. Liity joukkoomme, meitä on lähes 225 000.

JHL:n ja sen työttömyyskassan jäsenmaksu on 1,38 % ansiotulosta. Jäsenmaksu on verotuksessa vähennyskelpoinen. JHL:n kokonaisjäsenmaksulla saat kaikki palvelut ja edut.

Yhteydenotto